חיפוש
Close this search box.

|

חיפוש
Close this search box.

היתרונות של התקנת שערים חשמליים לאבטחת הבית

שערים חשמליים לסביבת המגורים או לחניה, הפכו בשנים האחרונות לאחד מהאמצעים היעילים ביותר לצרכי אבטחת סביבת המגורים הפרטית או המשותפת. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של שערים חשמליים המותאמים ומיועדים גם לבתים פרטיים, גם לשכונות מגורים וגם לחניונים במגדלי מגורים. היצע זה כולל מספר סוגים של שערים חשמליים, וביניהם: מחסומי זרוע, שערים קונזוליים ושערי כנף, כאשר לכל אחד מסוגי השערים, יש מספר דגמים שונים המאפשרים לכם לבחור את השער החשמלי המותאם ביותר לסביבת המגורים.

התקנת שער חשמלי – כל היתרונות

התקנת שערים חשמליים בסביבת המגורים, הפרטית או המשותפת, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים בכל הקשור לאבטחת סביבת המגורים, וביניהם: • שמירה על הפרטיות – התקנה של שערים חשמליים לבתים פרטיים או בכניסה לשכונת המגורים הפרטית, מגבירה את רמת השמירה על הפרטיות של הדיירים. • מניעת גישה למתחם המגורים לאנשים זרים – הצבה של שער חניה/כניסה חשמלי, מונעת למעשה גישה למתחם המגורים לאנשים זרים, ובתוך כך, מגבירה את תחושת הביטחון האישי של הדיירים. • הרתעת פולשים לא רצויים לתוך סביבת המגורים – עצם קיומו של השער החשמלי בכניסה לסביבת המגורים, מרתיע מפולשים לא רצויים להיכנס אל תוך סביבת המגורים, וזאת לנוכח העובדה שהשער החשמלי מהווה אמצעי הרתעה והגנה על סביבת המגורים. וזאת לצד יתרונות נוספים הבאים לידי ביטוי בהיבט הדקורטיבי של השערים החשמליים.

התקנת שערים חשמליים בסביבת המגורים – למי פונים?

על מנת להבטיח לעצמכם שער חשמלי שמצד אחד מהווה אמצעי מיגון ואבטחה ומצד שני הוא נוח וקל לתפעול, אנו ממליצים לכם לפנות לשירותיה של חברת שערים חשמליים העוסקת ומתמחה בהליכי תכנון, ייצור והתקנה של שערים חשמליים. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם שער חשמלי פרקטי ודקורטיבי המותאם לגודל הכניסה לסביבת המגורים ולכל צרכי המיגון והאבטחה שלכם. בכל חברת שערים חשמליים מובילה בתחומה, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות מקצועיים לצרכי התקנת שערים חשמליים לבית פרטי ולשכונות מגורים, וזאת לצד פתרונות מעשיים לשילוב טכנולוגיות מתקדמות לתפעול מנועים לשערים חשמליים, לרבות, פתרונות המבוססים על טכנולוגיות WIFI באמצעות הטלפון החכם של הדיירים. שירות נוסף המוצע לכם על ידי חברות היישירק שערים - שער כחול העוסקות ומתמחות בנושא הוא שירות ייעודי לצרכי תיקון שערים חשמליים במידת הצורך.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים שער חשמלי לסביבת המגורים?

רכישה והתקנה של שערים חשמליים, מומלץ שתעשה תוך התייחסות לכל אחד מהפרמטרים הבאים:
  •  זהות החברה באמצעותה אתם רוכשים ומתקינים את השער – הניסיון המקצועי של החברה בתחום, היקף השירותים המוצעים לכם במסגרת השירות, סוגי השערים החשמליים המשווקים על ידי החברה וכדומה.
  •  סוג השער והתאמתו גם לתנאי השטח בסביבת המגורים וגם לצרכי האבטחה שלכם – כפי שציינו למעלה, כיום תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של שערים חשמליים לבתים פרטיים ושכונות מגורים, כאשר כל אחד מסוגי   השערים יכול להיות מותאם לסביבת המגורים הפרטית או המשותפת שלכם באופן פרטני.
  •  חומרי הגלם מהם מיוצר השער החשמלי – אין זה משנה אם אתם רוצים להתקין שערים חשמליים לבית פרטי או לחניון של שכונת המגורים, כיום, תוכלו למצוא מבחר גדול של סוגי ודגמי שערים חשמליים המיוצרים מחומרי   גלם  שונים, לרבות, שערים חשמליים מאלומיניום ושערי מחסום מפלסטיק יצוק. בכל מקרה, חומר הגלם חייב להיות בעל עמידות לתנאי השטח והסביבה בו מותקן השער.
  •  נוחות התפעול ואופן התחזוקה של השער – רכישת שער חשמלי חשוב שתעשה גם בהתאם לנוחות תפעול השער ואופן התחזוקה שלו בהתאם לסוג השער, סוג המנוע המותקן בו ואיכות חומרי הגלם מהם הוא מיוצר.

הצטרפו לניוזלטר

וקבלו את הקטלוג שלנו ללא עלות

תודה שהצטרפת לניוזלטר שלנו

תקבלו את העדכונים האחרונים על כל המבצעים הבלעדיים וההצעות החדשות שלנו!