חיפוש
Close this search box.

|

חיפוש
Close this search box.

היתרונות של פח מגולוון – איסכורית

פח מגולוון הומצא אומנם לפני יותר מ-200 שנה, אך היתרונות הרבים שלו הופכים אותו לאחד מחומרי הגלם השימושיים והנפוצים ביותר גם היום. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי על כל היתרונות של פח מגוולון הידוע בשם איסוכרית.

מהו פח מגולוון?       

פח מגולוון (איסוכרית או פח גלי), הוא למעשה חומר גלם המיוצר מברזל מגולוון. פח זה בנוי משטח פח דק אשר כופף לתצורה גלית, וכתוצאה מפעולת הכיפוף האורך אומנם קטן אך הפח עצמו מקבל חוזק רב בכיוון הנגדי של הכיפוף. את האיסכורית משווקים למגוון רחב של מטרות, כאשר מטרת השימוש בפח קובעת בין היתר את סוג האיסכורית, כאשר קיימים דגמים של איסכוריות שהם למעשה יריעות פח בלבד וזאת לצד דגמים של שתי יריעות שביניהן שכבת בידוד מחומר מבודד כזה או אחר. פחים אלו ידועים גם בשם איסכורית מבודדת המשמשת בין היתר לצורך בניית גגות. כיפוף פח

איסכוריות – כל היתרונות בחומר גלם אחד

ברשימת היתרונות של פח מגוולון (איסכורית) תוכלו למצוא את היתרונות המרכזיים הבאים:
  • חומר גלם שימוש למגוון רחב של מטרות – פח מגולוון מיועד למגוון רחב של מטרות שימוש בענף הבנייה, החקלאות והתעשייה, כאשר בין מטרות השימוש העיקריות בסוגי האיסכוריות תוכלו למצוא: יריעות גג איסכורית להקמת גגות, יריעות גדר איסכורית למטרות גידור אתרי בנייה ומתחמי עבודה, יריעות איסכורית לצרכי קירוי וחיפוי מבנים קלים, יריעות איסכורית להקמת מבנים קלים וחדרי קירור ושימושים נוספים.
  • חומר גלם בעל עמידות גבוהה לתנאי חוץ – איסכורית, על אף היותה חומר גלם המיוצר מברזל מגולוון בעל רגישות לקורוזיה וחלודה, נחשבת לחומר גלם בעל עמידות גבוהה לתנאי חוץ ותנאי מזג אוויר קשים.
  • חומר גלם קל ונוח לשימוש – היקף השימושים בסוג כזה או אחר של איסכורית, נובע בין היתר על רקע הקלות והנוחות בעבודה איתו, דבר המאפשר הקמה מהירה של גדר אסיכורית בהיקפים גדולים תוך מספר שעות בלבד ו/או הקמה של גג איסכורית במהירות ובנחות.
  • חומר גלם קל לתחזוקה- כחומר גלם בעל עמידות גבוהה לתנאי חוץ, האיסכורית אינה מצריכה תחזוקה מיוחדת מעבר לפעולת ניקוי של לכלוך נוקשה או אבק המופיעה על שטחה במידת הצורך. יחד עם זאת, איסכוריות המשמשות לצרכי הקמה של מבנים קלים ו/או גגות, מחייבים אתכם לתחזוקה תדירה יותר על מנת למנוע פגיעה בלתי הפיכה של פגעי מזג האוויר ובעיקר של מי גשמים.
  • חומר גלם הניתן להזמנה אישית בהתאם לצרכי השימוש בו – רכישה של יריעות איסכורית מתאפשרת גם במסגרת התאמה אישית של כמות, גודל ועובי היריעות השונות בהתאם לצרכי השימוש בהן. כמו כן, תוכלו להתאים את צבע האיסוכרית לכל צבע נדרש, כאשר השימוש הנפוץ ביותר נעשה באיסכורית המגיעה בצבע לבן או בצבע כסוף שהוא הצבע המקורי של הברזל המגולוון ממנו מיוצרת האיסוכרית.
  • חומר גלם זול יחסית לחומרי גלם אחרים – איסוכרית מיוצרת בטכנולוגיה פשוטה יחסית, דבר המאפשר ייצור מהיר, זול וזמין לכל כמות נדרשת של יריעות איסוכרית.

גדר איסכורית

כל היתרונות המופיעים לעיל, הופכים את יריעות האיסכורית לחומר הגלם השימושי והנפוץ ביותר לצרכי הקמת גדרות המשמשות לצרכי תיחום של אתרי בנייה ואתרי עבודה נוספים המוקמים באופן זמני לפרקי זמן כאלו ואחרים. התקנת גדר איסכורית היא פעולה קלה ומהירה יחסית, כאשר כל שתדרשו לעשות הוא פשוט לחבר בין יריעות הפח אותן הזמנתן מראש על פי המידה הנדרשת לכם, אחת אל השנייה, ובתוך כך להרכיב את הגדר המתחמת את אתרי הבנייה/העבודה.

הצטרפו לניוזלטר

וקבלו את הקטלוג שלנו ללא עלות

תודה שהצטרפת לניוזלטר שלנו

תקבלו את העדכונים האחרונים על כל המבצעים הבלעדיים וההצעות החדשות שלנו!